Het verhaal van Bolletje begint aan het eind van de 19e eeuw met een bakkerij in Almelo. In de jaren twintig is de bakkerij zich gaan specialiseren in beschuit. In de jaren 50 ontwikkelde Bolletje zich definitief tot een A-merk en werd het marktleider in beschuit. Hun reclames waren, vooral in die tijd, opvallend en humoristisch.
Bolletje
Covadis helpt Bolletje automatiseren en toekomstbestendig te blijven
Wie kent Bolletje niet? Het grote bakkersbedrijf heeft een lange en rijke historie. Al in 1867 is de basis gelegd voor wat nu Bolletje is. Inmiddels is het een gigantische onderneming en de expert op het gebied van broodvervangers en banketproducten. Bij Covadis in Doetinchem kennen we Bolletje al van onze lunchtafel, maar er bestaat tevens een daadwerkelijke samenwerking.
Wat doet Covadis voor Bolletje?
Een bedrijf als Bolletje zet zich volop in om toekomstbestendig te worden. Automatisering en procesoptimalisatie ontbreken niet in dat traject. Juist op dat onderdeel draagt Covadis bij. Het ontwikkelteam van Covadis wordt bijvoorbeeld ingezet op een efficiënte wijze om relevante cijfers, grafieken, business updates, onderzoeken en allerlei marketing- of verkoopresultaten over te brengen naar klantrelaties.
Door te automatiseren bespaart Bolletje op tijd en middelen. Zodoende ontbreekt het hen niet aan mogelijkheden om toekomstbestendig te blijven de concurrentie telkens voor te zijn.
Covadis
Covadis gaat graag een duurzaam partnerschap aan met opdrachtgevers. Op die manier levert de samenwerking voor beide kanten een groot voordeel op. Wil je meer weten over de opdrachtgevers van Covadis? Lees het dan op deze pagina.